دکتر ذبیحی در یک جلسه دوستانه و غیر رسمی با اصحاب رسانه های گناباد شرکت نمود. در این دیدار ایشان در مورد مسائل مختلف شهرستان به ابراز عقیده پرداخت که مشروح آن در آینده منتشر خواهد شد.
در این جلسه دکتر ذبیحی پیرامون مسائل مرتبط با انتخابات عنوان نمود: در پی تماس های مکرر و ابراز نگرانی درباره رد صلاحیت اینجانب به اطلاع مردم شریف گناباد می رساند چنانکه از ابتدا ورود به عرصه انتخابات انگیزه اصلی پاسخ به دعوت مردم بوده است ، در همین راستا آنچه در گناباد پیش آمده تمام کار نیست و انشالله روند قانونی ادامه خواهد یافت.
ثبت نام در تهران
یادداشت های بازدیدکنندگان 143 نظر : (131 یادداشت منتشر شده - 0 نظر در صف انتشار - 12 نظر غیرقابل انتشار)
1# - نویسنده: مهمان در تاریخ ۱۳۹۰-۱۰-۲۲ ساعت ۲۱:۵۵:۲۴
امیدواریم مسئولین محترم درایت خود را در این شرایط حساس سیاسی با تأیید حجت الاسلام دکتر ذبیحی به اثبات رسانده و زمینه ساز مشارکت حداکثری در شهرستان گناباد باشند.
3# - نویسنده: مهمان در تاریخ ۱۳۹۰-۱۰-۲۲ ساعت ۲۲:۱۵:۲۱
بنده رأیم در شرایط فعلی احتمالا فردی غیر از دکتر ذبیحی خواهد بود اما باید اعتراف کنم که دکتر ذبیحی شخصیتی هستند که مورد قبول اقشار مختلفی هستند و کمتر کسی است که بتواند این گستره محبوبیت را داشته باشد. در گناباد فقط چند فرد انگشت شمار و مغرض هستند که با دکتر ذبیحی مخالفند و این غرض ورزی متأسفانه به طرفداران این افراد هم سرایت کرده و سعی در تخریب دکتر ذبیحی دارند. گواه عرض بنده رأی بالای دکتر ذبیحی در شرایط سخت رقابت دوره قبل است که با وجود اجماع بر روی دکتر مهدیزاده باز هم آن رأی بالا را کسب کردند و اگر در شرایط فعلی در معرض رأی قرار گیرند شک نکنید که انتخاب اول مردم گناباد خواهند بود.
4# - نویسنده: مهمان در تاریخ ۱۳۹۰-۱۰-۲۲ ساعت ۲۲:۲۲:۰۹
این دوستانی که من در تصویر میبینم اکثرآازهمین شهر نوغاب خودمون هستند ظاهرآدوستان نوغابی هم قسم شدن دکتر رو تایید صلاحیت کنند موفق باشید .اما در عکس دوم ظآهراایشان توجه اصحاب رسانه گناباد را که جلب کرده هیچ توجه صداو سیما ایران بلکه جهان راهم متوجه خود ساخته واقعا حیف است شخصیت بزرگی مانند ایشان از یک شهرستان دور افتاده بی نام و نشان کاندید شوند وحداقل در شهر قم کاندید می شدند تا بتوانند با لاریجانی رقابت کنند اصلآدر شان و مقام ایشان نیست که با اقایان رجایی/مهدیزاده/شکیبا/دانا/و....وخانم کوهمیشی که رای ما ایشان است رقابت کنند.باتشکر التماس دعا از همه شما بازدید کنندگان این تارنما و بویژه دکتر دانا که خبراش همیشه به روزه
6# - نویسنده: مهمان در تاریخ ۱۳۹۰-۱۰-۲۲ ساعت ۲۳:۳۵:۳۳
باسلام باعرض همئطنان عزیز برسانیم باید فردی به مجلس راه پیدا کند که علاوه بر اینکه جوان باشد باایمان - با تقوا و آگاه به مسایل و مشلات شهرستان و منطقه بوده و حامی و سرباز رهبر باشد ومدافع انقلاب باشد و از موسوی وکروبی و اربابان آنها نبز بیذاری بجوید 0
7# - نویسنده: مهمان در تاریخ ۱۳۹۰-۱۰-۲۳ ساعت ۰۰:۲۴:۴۸
من هم میگویم نماینده باید کسی باشد که باسواد،باتقوی،آگاه،پرنفوذ،فعال،جوان، پر انرژی،سخندان و اهل عمل باشد و از جریان انحرافی بیزار باشد و پول نگیرد. طرفدارانش هم با سواد باشند و بلد باشند بیزار را با کدام «ز» بنویسند.
8# - نویسنده: مادر بزرگ در تاریخ ۱۳۹۰-۱۰-۲۳ ساعت ۰۰:۵۱:۰۷
دوستان عزیز خواهش میکنم به( ز)هاگیر ندهید ازشما بعید است الان مشکل گناباد عدم تایید صلاحیت این بزگواران است حالا بیزار رو با ذیاز بنویسند .خواهش میکنم فقط در انتخابات شرکت کنید این مهمتر از بکی رای بدیم هست وهدفمون اعتلای گناباد باشه و رضای خدا نه چیز دیگه
9# - نویسنده: مهمان در تاریخ ۱۳۹۰-۱۰-۲۳ ساعت ۰۱:۳۵:۳۷
کسانی که با سوء استفاده از مقام و منصب خود موجبات ردصلاحیت دکتر ذبیحی را فراهم میکنند به گناباد خیانت می کنند چون می دانند که ذبیحی کسی است که این دوره با رأی بالا انتخاب می شود و توان و جرئت و جسارت بالایی دارد. چیزی که الآن گناباد به آن نیاز دارد. و ذبیحی کسی است که مردم اعتقاد دارند می تواند به پیشرفت گناباد کمک کند.
10# - نویسنده: جوان حامی ذبیحی در تاریخ ۱۳۹۰-۱۰-۲۳ ساعت ۰۱:۴۳:۱۰
خوب معلومه چون دکتر می خواسته جلوی پیشرفت افرادی رو که توی هیئت نظارت شهرستان بودن بگیره سنگ جلوی پاش انداختند. محض اطلاعشون اگه پاره سنگ که هیچی کوه هم جلوی پاش بندازید دکتر خردش می کنه.... این افراد با گزارشات ج.... زمینه بدبینی به انتخابات آزاد سیاسی، دموکراسی و نظام رو فراهم می کنند. .... از خدا بتزسید.... هر چی فلاکت به سر گناباد آوردید بسه....
11# - نویسنده: مهمان در تاریخ ۱۳۹۰-۱۰-۲۳ ساعت ۰۲:۰۶:۰۳
انتخابات آزاد به انتخاباتی گفته میشود که مردم در انتخاب افراد مورد قبول و علاقهشان از آزادی کامل برخوردار باشند. بنابراین هرگونه محدودیت بر سر راه انتخاب مردم برای انتخاب فرد موردعلاقه فکری، سیاسی، اجتماعی و ... آنها، آزاد بودن انتخابات را مخدوش میکند . بهمین جهت مصلحان و نظریه پردازان سیاسی و حقوق بشری، شرکت مردم با میل و رضایت درونی (طبق فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب) را از معیارهای مهم انتخابات آزاد میدانند . برگزار شدن انتخابات آزاد از حقوق مسلم هر ملتی است و خدشه به آن تضییع حقوق ملت و پشت کردن به آنهاست. اما امروزه میبینیم هیأتهای نظارت شهرستان نمایندگان مجلس را به دلیل اعلام موضع در مورد مسائل اساسی کشور رد صلاحیت نموده و مینمایند. مگر نه این است که رقابتی بودن انتخابات و داوری را به مردم واگذار کردن از شرایط مهم یک انتخابات دموکراتیک و آزاد است؟ آیا قرار نبود "میزان رای ملت باشد " ؟ به نقل از یک وبلاگ با تشکر
12# - نویسنده: مهمان در تاریخ ۱۳۹۰-۱۰-۲۳ ساعت ۰۲:۰۹:۲۷
yadesh bekheyr vaghti entekhabate doreye hashtom tamom shod va zabihi ray nayavord omad az mardom babat sherkat dar entekhabat tashakkor kard vali mehdizade chi...
13# - نویسنده: بیدخت در تاریخ ۱۳۹۰-۱۰-۲۳ ساعت ۰۲:۲۲:۴۹
در دوره قبل لابی قدرت شهرستان به اجماع رسیدند که نام آقای مهدیزاده از صندوق ها بیرون بیاید و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکردند و آن هم شد. در این دوره همان آقایان در صف مخالفان مهدیزاده قرار گرفته اند و این بار سعی دارند نام دکتر رجایی را از صندوق ها بیرون بیاورند و بازهم در انجام این مهم دست به هر کاری خواهند زد از رد صلاحیت دکتر ذبیحی گرفته تا اصرار فراوان برای حضور آقای امیری (عضو شورای شهر ) تا بدین طریق رای مهدیزاده را در گناباد بشکنند و پرونده سازی برای بعضی از چهره های شاخص در بجستان وگناباد و... امیدواریم طعم این انتخابات بر کام این صاحبان قدرت بی ادعا و خادمان دلسوز مردم مانند دوره پیش شیرین گردد.
16# - نویسنده: دو کلمه حرف حساب در تاریخ ۱۳۹۰-۱۰-۲۳ ساعت ۰۴:۲۳:۰۰
2 ساله همه شهرو پر کردن که ذبیحی تو جریان فتنه بوده . خودش که قبول نداره . مردم گناباد هم که مثل همه ایران بصیرت دارند. پس اگه رای مردم ملاکه اجازه بدن مردم با بصیرت خودشون انتخاب کنند .
17# - نویسنده: مهمان در تاریخ ۱۳۹۰-۱۰-۲۳ ساعت ۰۴:۵۷:۲۴
کاربر یک درست گفته. اگه ملاک رای مردمه با جوی که ما می بینیم اکثر قاطع گناباد رای به صلاحیت ذبیحی میدن ، حالا ص و د... میگن این آقا رد صلاحیته . یکی به من بگه تکلیف چیه؟
18# - نویسنده: مهمان در تاریخ ۱۳۹۰-۱۰-۲۳ ساعت ۱۰:۰۹:۱۸
کم کم منتظر افشا گری با مدرک باشید.ایا پخش بیش از 100 میلیون پول در گناباد از موارد رد صلاحیت نیست (منبع سایت شخصی نماینده). ایا فرماندار در شرکت سپهر شرق کارای اقتصادی نمیکند (منبع اساس نامه شرکت). ایا صلاحیت برگذاری انتخابات را دارد
19# - نویسنده: مهمان در تاریخ ۱۳۹۰-۱۰-۲۳ ساعت ۱۱:۰۷:۴۶
از بین نظرات از نظر 1 و 12 خیلی خوشم آمد. هنوز از یاد نمی برم که بعد از اعلام نتایج برایم SMS آمده بود و کاندیدایی که "انتخاب نـشده بود" از مردم برای حضور در انتخابات تشکر کرد. مطمئنا چنین فردی وقتی انتخاب شود به مراتب بیشتر قدردان رأی مردم خواهد بود و برای مردم و پیشرفت شهرشان ارزش قائل خواهد بود. درضمن آقایانی که از آب گل آلود انتخابات 88 ماهی گرفتند و برای رسیدن به اهداف نامبارکشان دست به کارهای ک... زدند که رقبا را از صحنه بدر کنند و گزارش های کذب درمورد دکتر ذبیحی به بالا فرستادند بدانند نه تنها در آن دنیا (که فکر نمی کنم باور داشته باشند) مؤاخذه خواهند شد، بلکه در همین دنیا هم قسمتی از سزای اعمال خود را خواهند دید.
20# - نویسنده: مهمان در تاریخ ۱۳۹۰-۱۰-۲۳ ساعت ۱۱:۲۸:۳۸
مدیر محترم سایت چرا سانسور؟ مگر کلمه "کثیف" حرف رکیکی است که سانسور می شود؟ ما دیدیم کلمات رکیک و زشت را سانسور می کنند الآن بدتر شد. هرکس ببیند فکر می کند بنده فحش نوشتم آن هم نوع بد! لطفا یک جوری اصلاح کنیدکه برداشت بد نشود
21# - نویسنده: مهمان در تاریخ ۱۳۹۰-۱۰-۲۳ ساعت ۱۲:۳۷:۰۵
با سلام و احترام دوستان من كه سنگ اقاي ذبيحي را به سينه مي زنيد . ايشان جز يك زبان چرب براي گناباد چه داشته اند ؟، از نفوذ و قدرتشان چه سودي به گناباد رسيده است ؟ به چه منظور با وجود اينكه ولي فقيه گفتند كه دست از كارهاي خرابكارانه برداريد ايشان وپسرشان مقابل اين حرف موضع گرفتند و عملا شورش و كار خود مبني بر انتخابات 88 را ادامه دادند ؟( اگر آقاي موسوي سكوت كردند ايشان كفن پوش اعتراض كردند. ) حال اگر اين شخص در متن قرار گيرد مي دانيد چه اتفاقي خواهد افتاد ؟ نگذاريد و نگذارند كه ن.. فرستادن اينچنين شخصي به مجلس با لباس پيغمبر به گردن مردم شريف گناباد باشد.
22# - نویسنده: یک جوان در تاریخ ۱۳۹۰-۱۰-۲۳ ساعت ۱۲:۵۲:۳۴
دوره ی قبلی به ذبیحی رای دادم ولی خیلی دلم میسوزه که دیگه نمیخوام رای بدم!!!! من که رای نمیدم ولی امیدوارم اونی که دلسوز مردمه انتخاب بشه!! دلسوززززززززززززززززززززززز!!!!!
23# - نویسنده: مهمان در تاریخ ۱۳۹۰-۱۰-۲۳ ساعت ۱۴:۲۱:۰۴
دوست عزیز 21 کدامیک از این عزیزان دیگر کاری یا عمل خیری برای گناباد برداشته اندکدام دانشگاه رو در گناباد راه انداختن یا کدوم کارخانه رو با استفاده از قدرتشان درست کرده اند عزیزان من اینها همه میخواهند رجل سیاسی شوند هیچکدامشان به فکر مردم یاشهرمان نیستند این آقای دکتر مهدیزاده هم برایش متاسفم که میاد کاندید میشه بعد هرکس به خودش اجازه میده هر حرف بی حساب و توهینی تو سایت بنویسه این اقا هر چی نباشه استاد فول دانشگاه علم و صنعت ایران هست .دکترایی داره که در ایران به تعداد انگشتان دو دست ندارند
24# - نویسنده: عباسعلی در تاریخ ۱۳۹۰-۱۰-۲۳ ساعت ۱۴:۵۵:۰۷
حیف شد تنها کسی که حضورش موجب شرکت حداکثری مردم درانتخابات می شد ، دکتر ذبیحی بود که متاسفانه رد صلاحیت شد . کاش یک مقداری هم به آخرت خودمان بیاندیشیم .
25# - نویسنده: مهمان در تاریخ ۱۳۹۰-۱۰-۲۳ ساعت ۱۵:۰۷:۲۰
21 : باز حرف های تکراری و نخ نما شروع شد ... کسی می تواند از نفوذ و قدرتش استفاده کند که "اختیار" داشته باشد. اولا آنها که بیست سال این اختیارات را داشتند چه کرده اند؟ ثانیا این آقا را رد صلاحیت کرده می گویند کار نکرد... مثل اینکه دست و پای کسی را ببندید و بگویید راه نمی رود! مورد بعد من خیلی خیلی مشتاقم بدانم این موضع گیری که می فرمایید بطور مستند بفرمایید چه موضعی مثلا ؟! با روزنامه ای مصاحبه کرده؟ فیلمی دارید؟ صدایی ضبط کرده اید؟ سند رو کنید... غیر از همین اتهاماتی بوده که اربابان شما برای تخریب شخصیت وارد کرده اند؟ چطور هیچ وقت صدایتان در اعتراض به 100 میلیون پول گرفتن از ... بلند نشد؟ چیزی که کاملا مستند است و خبرش در روزنامه و سایت و... هست. از مدیر محترم سایت خواهشمندم این اتهامات دیمی که هیچ پایه و اساسی نداشته و مافیای گناباد برای تخریب نخبگان و ازجمله دکتر ذبیحی مطرح می کنند را تأیید و امضا نکنید. سالهاست با همین ترفندها نخبگان را از گناباد فراری می دهند.
26# - نویسنده: مهمان در تاریخ ۱۳۹۰-۱۰-۲۳ ساعت ۱۵:۱۴:۱۰
در جواب کاربر 21 نه موسوی و کروبی سکوت کردند نه ذبیحی کفن پوش!! شد. اینکه مثل 14 میلیون دیگه از یکی حمایت کرده جرمه؟ همه می دونن اگه عافیت طلبی میکرد و در انتخابات 88 از کسی حمایت نمی کرد امروز بهونه ای برای رد صلاحیت دست مخالفینش نبود و نماینده قطعی بعدی بود اما این کارو نکرد. دیگه اینکه به خاطر فعالیت پسرش به دردسر افتاد که اون هم اصلا ربطی به حوادث بعد انتخابات و فتنه نداشته و فعالیت ستادی قبل از انتخابات بوده. به نظر من پرونده سازی برای ذبیحی از گناباد آب خورد. کمی با اطلاع اظهار نظر کنید لطفا
27# - نویسنده: مهمان در تاریخ ۱۳۹۰-۱۰-۲۳ ساعت ۱۵:۲۳:۳۹
در جواب به آقای شماره 21: ذبیحی هیچی اگه برا گناباد نداشته همه میدونیم بخاطر اون بوده که جنازه بهلول رو آوردن گناباد و الان ورودی شهر ما مزین به آرامگاه این مرد فرزانه شده حالا اگه نماینده میشد حتما خیلی بیشتر کار میکرد...تازه همین قدرت زبان هم خیلی مهمه برای کار در بالا فک میکنید اگه مثل بعضی ها صم و بکم باشی میشه امکانات آورد؟...من فک میکنم قضایای انتخابات 88 هم یک بهانه برای بیرون کردن ذبیحیه چون الان همه میدونن ذبیحی رای اوله
28# - نویسنده: مهمان در تاریخ ۱۳۹۰-۱۰-۲۳ ساعت ۱۶:۰۴:۳۷
اگر قرار باشد كسي كه ادعاي خدمت به گناباد دارد به گناباد خدمتي كند تا به حال هم به نوعي بايد خدمتي از او به مردم مي رسيد.من كه به اين كانديداها اميدي ندارم.اصلا يك دوره هم بي نماينده باشيم ببينيم چه مي شود!
35# - نویسنده: مهمان در تاریخ ۱۳۹۰-۱۰-۲۳ ساعت ۲۱:۱۷:۰۷
نویسنده نظر 34 از کسی که کاره ای نبوده گله ای نیست. گله ها را باید از "کاره های بی کار" کرد. اما اینکه نماینده نداشته باشیم کاملا موافقم! شاید اینطوری گناباد اگر پیشرفتی نکند، حداقل پسرفت هم نکند!
36# - نویسنده: مهمان در تاریخ ۱۳۹۰-۱۰-۲۳ ساعت ۲۱:۲۱:۴۱
در پاسخ به نظر 22 عزیز من اگه من و تو نخوایم در انتخابات شرکت کنیم پس کی به دکتر رای میده؟ همه ی ما باید بیایم تا دکتر رای بالایی بیاره تا بسوزن اونایی که چشم دیدن دکتر رو ندارن اگه دکتر با اختلاف 2000تا بره مجلس بهتره یا 5000تا یا 10.000تا؟ رو حرفم فکر کن و حتما تو انتخابات شرکت کن
37# - نویسنده: مهمان در تاریخ ۱۳۹۰-۱۰-۲۳ ساعت ۲۱:۲۲:۵۰
باسلام و احترام قابل توجه کلیه طرفداران ذبیحی: حالا نیازی نیست آبروی بنده خدایی برده شود چون ایشان رد صلاحیت شده اند و اگر نه موارد بسیار جالبی از بیوگرافی زندگی ایشان در اختیارتان قرار می دادم تا تحقیق کنید و اگر صحت مباحثم بر شما ثابت می شد بعد تصمیم می گرفتید.
39# - نویسنده: مهمان در تاریخ ۱۳۹۰-۱۰-۲۴ ساعت ۰۰:۰۴:۳۳
38: من ذبیحی رو سالهاست که از نزدیک میشناسم و میدانم که هیچ نقطه تاریکی در زندگی او به لحاظ اخلاقی و اقتصادی نیست... منظور شما اگر ناشی از کج فهمی های سیاسی نیست اتهامات بی موردی بیش نیست
40# - نویسنده: مهمان در تاریخ ۱۳۹۰-۱۰-۲۴ ساعت ۰۰:۴۴:۳۶
اگر حواسمان جمع بود و دوره پیش به ایشان رای داده بودیم (اگر فکر می کنیم فرد کارامد ودلسوزی است) حالا نه نگران بودیم ونه 4 سال بی خیر وبرکت را داشتم اینها بخاطر اینه که ما هنور بحد کافی به بلوغ فکری نسبت به شهرمان نرسیده ایم که اگر رسیده بودیم حالا چند ذبیحی داشتیم انشاا... به یاری خداوند حرکتی که آغاز شده با افرادی قابل ادامه یابد . تا گناباد این دوران سیاه را فراموش کند انشاا...
44# - نویسنده: سعید مقدم در تاریخ ۱۳۹۰-۱۰-۲۴ ساعت ۰۲:۰۶:۵۹
یکی از دوستان در خبر قبلی مربوط به انتخابات حرف قشنگی زده بود منم کاملا موافقم: حالا از این افرادی که رد صلاحیت شدند هرکی تائید بشه رای میاره اگرم رای نیاره رای خیلی بالائی میاره شرط میبندم-این کجا بود بهتون گفتم
47# - نویسنده: حسام در تاریخ ۱۳۹۰-۱۰-۲۴ ساعت ۱۱:۱۷:۱۵
می دانید چرا ذبیحی مورد غضب است؟ چرا در گناباد او را رد صلاحیت کردند؟ چرا مسئولیت مرکز تربیت مدرس دانشگاه قم سالها به او سپرده شده است و این مسئولیت توسط عالم ترین و صالح ترین علمای حوزه و دانشگاه در قم به او داده شده است اما در گناباد هدف تمام حملات قرار گرفته است؟ چرا به هر نحوی می خواهند او را تخریب و سیاه کنند؟ به سخنان اخیر رهبر انقلاب رجوع کنید ایشان فرمودند:(( كسانى هم كه وارد عرصهى انتخابات ميشوند، بايد يك تقيداتى، تعهداتى داشته باشند. اين، خطاب به همهى كسانى است كه به عنوان نامزد وارد عرصهى انتخابات ميشوند، و خطاب به همهى مردم است. مردم عزيزمان در سراسر كشور اين رفتارها را در نامزدهاى انتخابات تفرس كنند، دنبال كنند، دقت كنند. نامزد انتخابات بايد با قصد خدمت وارد شود. اگر با قصد قدرتطلبى و جمعكردن پول و مسائل گوناگون و انگيزههاى ناسالم ديگر وارد شود، به كشور خدمت نميكند. نامزد انتخابات بايد با انگيزهى خدمت وارد شود؛ اين را بايد تشخيص داد، بايد فهميد، بايد حدس زد. اگر چنانچه نامزدها به مراكز ثروت و قدرت متصل شوند، كار خراب ميشود؛)) ذبیحی به مراکز قدرت و ثروت وابسته نیست. اگر وابسته می بود رفتار قدرتمندان و ثروتمندان با او اینقدر خصمانه نبود. نکته دیگر که باز هم رهبر انقلاب به ظرافت بیان داشتند:((يكى از جاهائى كه مردم ميتوانند حضورشان را نشان بدهند، همين انتخابات است. نه از حالا، از مدتى قبل شروع كردهاند؛ كه شايد كارى كنند كه در اين انتخابات، حضور مردم كم شود. ميشنويد ديگر، مىبينيد؛ حالا در آن مقدارى كه به گوش مردم ميرسد، به چشم مردم ميرسد، در مطبوعات و در رسانههاى گوناگون، دشمنان ما، از آن صدر گرفته است، كه مركز و قرارگاه فرماندهى جبههى كفر و استكبار است، تا اين پادوها و ايادى كوچك و پيادهنظامشان كه همه جا پخشند - اينجا هم هستند، بيرون هم هستند - همهى تلاششان اين است كه كارى كنند كه مردم در اين انتخابات شركت نكنند.)) متاسفانه برخی نمی خواهند انتخابات با شور و حضور برگزار گردد.
49# - نویسنده: مهمان در تاریخ ۱۳۹۰-۱۰-۲۴ ساعت ۱۲:۵۵:۰۷
دوستان عزیز سلام نمیشه یک طور از ایشون درخواست کنیم بیان این مسولین شهرم بیان جلوی مردم اینا بگن حرفاشون تا مردم اگاه بشن؟البته اقایون که به قدر کافی تربیون دارن چرا تریبون به دکتر ذبیحی نمیدین حرفشو بزنه؟میترسین شماهارو لو بده؟همین که نمیزارید حرفشوبزنه و شما مدام براش منبر میرید و بدشو میگید قضیه بوداره.یه جلسه بزارید تو سالن ارشادی جایی چه میشه؟اصلا بد بزارید این همه طرفدارشم بفهمن چرا صورت مسئله رو پاکش می کنید یک ادمم جرات نزدیک شدن به فضای گناباد رو نمیکنه بعدش احمد و محمود میدون پیدا میکنند نامزد انتخابات میشن مگه بچه بازیه؟یعنی واقعا سرامد گنابادیا این افرادن که الان هستن؟ ما قراره بهترینمون رو بفرستیم مجلس البته اگه بزارن
50# - نویسنده: گناباد در تاریخ ۱۳۹۰-۱۰-۲۴ ساعت ۱۴:۳۷:۰۳
به نظر من تقصیر خود ما گنابادیهاست دوره قبل اگه هممون همت میکردیم و از روی بصیرت و آگاهی به فرد اصلح رای میدادیم الان وضعمون این نبود دوره قبل مردم گناباد از سر لج به آقای مهدیزاده رای دادند. چرا؟ فقط به خاطر اینکه مدنی رای نیاره. ولی اگه کمی با چشم باز نگاه میکردیم... امیدوارم آقای ذبیحی دوباره تایید بشن. اگه اینجور نشه کسی ...... این یعنی عدم مشارکت یعنی...
51# - نویسنده: مهمان در تاریخ ۱۳۹۰-۱۰-۲۴ ساعت ۱۶:۵۸:۵۲
مطمئنا اگه ذبیحی مشکلی داشت تا الآن معاون دانشگاه باقی نمی موند. اونایی که دارن الآن این حرفها رو میگن دست خودشون داره رو میشه که پرونده سازی کردن و بجایی نرسیده
52# - نویسنده: مهمان در تاریخ ۱۳۹۰-۱۰-۲۴ ساعت ۲۰:۱۹:۵۹
از صادقی درباره گناباد پرسیدند گفت :انشمندان ثابت كردندكه اگه يك ملخ روبه مدت فقط يه هفته زيريك كاسه نگه بدارندوبعدازگذشت يك هفته كاسه روازروي سرش بردارندديگه نمي تونه مثل اول سه ياچهارمتردرهوابپره وفقط ميتونه به اندازه همون سقف كاسه بپره واين درحاليست كه ديگه كاسه اي وجودنداره اماعملاميبينيم كه ملخ بيچاره تحت اون عادتي كه به اون محيط كرده ديگه نميتونه چندمتردرهوابپره حرف من اينه: ونخبگان نیز پذیرفته اند قضيه ي ماهم سواي ازاين امرنيست
53# - نویسنده: حمید در تاریخ ۱۳۹۰-۱۰-۲۴ ساعت ۲۰:۲۰:۵۱